گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
محبوب ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|

زودتر بلند شو!

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ

دیروز صبح برخلاف روزای دیگه با اولین زنگ گوشی­م از خواب بیدار شدم. چون وقت داشتم، گفتم نمازم رو همین­جا بخونم آخه آبِ سرویس بهداشتیِ دفترمون سرده! خیلی ریلکس و باحضور قلب نمازم رو خوندم همراه با قنوتِ مستحبّی­ش! نتیجه این شد که وقتی به سرکوچه رسیدم سرویسمون همون لحظه حرکت کرد و من جا موندم و چندین بار خودم رو سرزنش کردم که چرا نماز رو توی خونه خوندم؟ چرا کامل خوندم و خلاصه و با سرعت بیشتری نخوندم؟!

امروز صبح هم مثل دیروز زود بیدار شدم! هی با خودم می­گفتم این بار نمازم رو با سرعت بیشتری بخونم یا برم اداره؟! که بخاطر خاطره تلخ دیروز تصمیم بر این شد که توی اداره بخونم. رسیدم سرکوچه­مون دیدم اوه! چه خبره؟! حدود بیست نفری منتظر سرویس بودن! این یعنی نصفِ اتوبوس توی ایستگاه ما (ایستگاه یکی مونده به آخر) سوار میشن! معلوم بود که همه نمی­تونن روی صندلی بشینن. از شانس من، من و یکی دیگه صندلی گیرمون نیومد و روی موکتی که راننده ته اتوبوس­ش انداخته بود نشستیم و اون­جا بود که یاد این خاطره­م افتادم!

با توجه به این دو روز و این­که فردا on time بیدار بشم یا in time! بازم باید فکر کنم ببینم نمازم رو توی خونه بخونم یا برم اداره؟!

پ. نوشت: اصن صوبتِ این­که چکاریه خب؟! یکم زودتر بلند شو رو نکنید!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۱
یادگار

اداره

تهران

نظرات  (۱۱)

خب واقعا چه کاریه خب یکم زود تر بلند شید ! [آیکون در آوردن حرص مخاطب ]

تفاوت آن تایم و این تایم را با ذکر مثال توضیح دهید?2نمره

پاسخ:
:)
اگه درست یادم باشه (دوران دبیرستان که کانون زبان میرفتم یکی از اساتیدمون گفت، فکر کنم سطح L4 بودم) آن تایم یعنی همون به موقع خودمون ولی این تایم یعنی زودتر از آن تایم
مثلا شما ساعت 9 صبح یجایی قرار دارید، اگه 9 (یا یکی دو دیقه قبلش) اونجا باشید آن تایم بودید ولی اگه 8:30 اونجا باشید این تایم بودید
آهان چه جالب :)

این تایم خوبه آدم باید این تایم باشه :)

پاسخ:
البته دقیقا نمیدونم درست گفتم یا نه!
فردی که زبان انگلیسی خونده بهتر میتونه نظر بده
اصلا اذان پاشیدکه عالیه
الان خط آخرو خوندم:|
من دیگه صحبتی ندارم:|
پاسخ:
:)

ای بابا خوب زودتر بیدار شید!!!!! :)))) 

وضو رو خونه بگیرید، که مجبور نشید با آب سرد شرکت وضو بگیرید 

پاسخ:
آخه وضوم ممکنه باطل بشه!...توی سرویس تا موقع پیاده شدن میخوابم!
چرا هیچکی پیشنهاد نمیده که آب دفترمون رو گرم کنن؟! :-/
۲۲ دی ۹۴ ، ۰۹:۴۴ ماهیُ ماه
سلام.

:))

بعد از خوندن هر دو خاطره تون فقط لبخند به چهره م نشست :)

من یه پیشنهاد بهتر دارم...
خب شب ها زودتر (!) بخوابید که بتونید از اون ور
صبح ها زودتر پاشید  ;-)


به همین راحتی !

پاسخ:
سلام

چرا؟!!! :)
شب رو میشه زودتر خوابید ولی صبح رو نمیشه زودتر بیدار شد! سخته:|
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۹ میچکا بانو
خواستم بگم خب زودتر پاشین که گفتین نگیم دیگه :)
پاسخ:
:-)
سلام.شما میتونید توی خونه وضو بگیرین که مشکل وضو گرفتن با آب سرد رو توی اداره نداشته باشین و نماز صبح رو اونجا با حضور قلب کامل بخونید.البته مطمینا شما مصلحت رو بهتر تشخیص خواهید داد.
پاسخ:
برای یکی از دوستان توضیح دادم که چرا نمیشه! خودمم بهش فکر کرده بودم ولی دیدم نمیشه! :)
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۷:۴۸ خانوم مهندس
 با این تایم و آن تایمت حال کردم :)
تنبل مگه قراره چند دقیقه زودتر بیدار بشی. ولی خدایی کارتون خیلی طولانیه.
پاسخ:
:)
دو سه دقیقه:|
اوهوم طولانیه :(
اه اه خیلی تنبلید ! یکم زودتر پاشید ، نماز را با حضور قلب و کامل بخونید و به سرویس بموقع برسید( آیکون یکی که با چشم بسته خودش نماز صبح میخونه :))))))) )
پاسخ:
اصن همینیه که هست! ... :))
1. یه بطری آب گرم با خودتون ببرید اداره :D
2. نماز رو قبل از اذون بخونید، خدا پایه ست؛ حلّه :D
پاسخ:
1. اینم راه حلیه :)
2. قبل اذون، دقیقا یعنی کی؟!

تو هرزنامه هم نبود!!!!!! 

اخه من دونه دونه واسه همه فرستادم!!!! 

پاسخ:
نُچ!
یعنی میخواید بگید حواس جمعی و عدم فراموشکاری هم جزء آپشن هاتونه؟!!! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">