گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
محبوب ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|

ترس!

جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۳۳ ب.ظ

طبقه سوم بودم، رفتم داخل آسانسور و دکمه همکف رو زدم، طبقه دوم نگه داشت! در به سختی تا نیمه باز شد. بیرون تاریک بود، کمک کردم که در کامل باز بشه، هیچکی نبود! توی همون تاریکی ی چیز سایه مانندی جلوی آسانسور دیده می­شد! با خودم گفتم شبحی روحی یا جنی باید باشه! ترسیده بودم. دستم رو دراز کردم و توی اون سایه تکون دادم!

یهو از خواب پریدم! همون­جا هم می­دونستم خوابم و دوست داشتم زودتر بیدار بشم و از شر این کابوس خلاصی پیدا کنم. بیدار که شدم به خیلی چیزا فکر کردم: به این­که چرا از ترس جیغ نزدم؟!* این­که خوبه یکی هست که چند متر اونورتر از من خوابه و تنها نیستم.

پا شدم و رفتم سر یخچال تا یکم آب بخورم. در حین پا شدن از روی تخت و برگشتنم هم سه بار *قل هو الله* رو خوندم و دوباره خوابیدم.

پ. نوشت: هیچ وقت نشده که خیلی بترسم از چیزی. فیلم­های ترسناک هم نتونستن اونجور که باید و شاید من رو بترسونن! حتی زمانی که نوجوون بودم و توی خونه و تاریکی فیلم­های به اصطلاح ترسناکی مثل جن­گیر و جیغ می­دیدم. برعکس دیدم کسانی رو که کنار من بودن و فیلم می­دیدیم بعد یه لحظه برق رو خاموش کردم و همراه با تغییر میمیک صورتم صدای هوووووآآآآآآآآ درآوردم و طرف ترسیده و خواهش کرده که ادامه ندم چون می­ترسه!


ب. نوشت: پیشنهاد میکنم این-مطلب رو بخونید و ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۹
یادگار

تهران

نظرات  (۱۲)

شاااام چی خورده بودین؟؟:دی
پاسخ:
دیروقت سالاد الویه خورده بودم :دی
پست جالبی ضمیمه پستتون بود، دلم رفت. اگر خوندید برای منم دعا کنید که سخت محتاج دعام
پاسخ:
بله پست جالبی بود، من که مو به تنم سیخ شد! 
چشم ان شاءالله؛ محتاجم به دعا
در مورد خود پست نظری نداشتید؟!
سلام...

کاملا نقطه ی مقابل منید...

+ کابوس دیدن رو و ترس در خواب رو خوب درک می کنم،خیلی بده!
پاسخ:
سلام
می ترسید و جیغ میزنید یعنی؟! :)
+ اوهوم
من خواب ترسناک خیلی میبینم... ولی تا حالا نپریدم از خواب! اینقد دوس دارم از خواب بپرممممم ... فک کنم خیلی حال میده! نه؟!! مث فیلما!! ^___^
پاسخ:
مثلا چه خوابی؟! :)
پس خوابتون خیلی ترسناک نبوده که لازم باشه بپرید! چون پریدن خوبه فکر کنم، از زهرترک شدن جلوگیری میکنه، توی خواب سنگکوب کنید خوبه؟! بیدار شید خب:)
۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۶:۵۷ خانوم مهندس
منم خیلی پیش میاد تو خواب بترسم
بیشتر خواب میبینم یکی دنبالم و بالاخره گیرم میندازه و منو میخواد ببره خیلی سعی میکنم جیغ بزنم ولی هر چی تلاش میکنم نمیشه و صدام خفه میشه. معمولا صبحش که پا میشم گلوم درد میکنه و حس میکنم مردن هم یه همچین حسیه هرچی بخوای داد بزنی نمیشه :(
پاسخ:
منم خواب تعقیب و گریز زیاد دیدم، فکر کنم قبلا هم نوشته بودم دربارش
کجا میخوان ببرنتون؟! :)
دستشون رو جلوی دهنتون میذارن؟! :دی
۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۹:۰۹ امیر بهزادپور
گاهی اوقات اینطوری میشه...
تعبیرش چی؟ :)
پاسخ:
نمیدونم خیلی دنبالش نیستم :)
 درباب مردم آزاریتون چی بگم که مردم آزارید دیگه:))))
باشکم پر هم میخوابید، چه انتظاراتی دارین، حالا سالاد الویه دست پخت کی بود؟
پاسخ:
کی رو آزار دادم؟! چه ربطی داره؟!
دستپخت نامی نو! :))
خودتون گفتین چراغ را خاموش میکردین و میترسوندین:|من که نگفتم:))
آخ آخ آشپزیم بلد نیستین که؛)
پاسخ:
آها، از فعل استمراری استفاده نکنید خواهشا! 
اولا وقتش رو ندارم، دوم هم اینکه واسه یک نفر غدا درست کردن ارزش پای گاز ایستادن و ... رو نداره
سلامتی آدم ارزش وقت صرف کردن داره.
فعل استمراری عالیه:))
پاسخ:
حرف حساب جواب نداره :)
۱۱ مهر ۹۵ ، ۱۱:۱۸ خانوم مهندس
بهم نخندید ولی معمولا تو خوابهام یه مرد گنده است که میدونم متجاوز و من به شدت میترسم و میخوام فرار کنم ولی میگیره منو.
حتی خیلی وقتا که همسر بعد من میخوابه میاد دستشو رو صورتم بذاره فکر میکنم یه مرد غریبه است و محکم دستشو میگیرم و میترسم. اولا ناراحت میشد فکر میکرد پسش میزنم ولی بهش گفتم تو خواب و بیداری فکر میکنم غریبه ای :(
کسی دستشو جلو دهنم نمیذاره با تمام وجود میخوام داد بزنم اما نمیشه هیچ صدایی نیست توانایی حرف زدن نیست انگار.
پاسخ:
سلام
:|
نه! جیغ جیغو نیستم،آروم می ترسم:))
پاسخ:
:))
منم جیغ رو دیدم وقتی بچه بودم تازه بعدش رفته بودم تو اتاق ک جن بگیرم ی همچین دختری بودم من!
اون یوهاهااااا هم کار همیشگی من است:)
پاسخ:
پس "جن گیر" رو دیده بودید چون "جیغ" جن نداشت توش
ماشالا مردی بودید واسه خودتون پس :)
یک سوال از شما دارم: [آیا ترساندن دیگران کار درستی ست؟!]    :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">