گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
محبوب ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|

یادداشت

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱ ق.ظ

اگر میخوای زندگی خوبی داشته باشی یا حتی میخوای یه عشق خوب داشته باشی 
اول از همه به خودت برس 
عاشق خودت باش. برای خودت وقت بذار 
تنهایی همه جا برو. ورزش.سینما.پیاده روی. رستوران 
وقتی تونستی بی نیاز بشی از آدمها میتونی با چشم و دل باز انتخاب کنی آدمی که مناسبته 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۷
یادگار

نظرات  (۲۳)

۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۰:۰۶ میچکا بانو
شما مگه کجایی هستین؟ چغک هم کلمه باحالیه ^__^

عکس هلو رو می ذارم دورشم خط میکشم تا قلبو ببینین

نمیشه از اون دو تا پرنده عکس گرفت چون واقعا شیطونن تا میایم عکس بگیریم فرار می کنن

+چقد حوصله دارین شما! تمام کامنتمو جدا جدا کردین بعد حرفاتونو زدین اصلا ته تمیزی و حوصله :)

راستی من خیلی دلم می خواد بدونم شما دانشجو هستین یا نه و اگه آره چی میخونین
پاسخ:
بله چغک هم باحاله
ممنون بابت شفاف سازی عکس!
عجب!
:)
در مورد سوالاتون فکر کنم با خودندن مطالب وب قبلی م میتونستید (میتونید) به جواب برسید ولی بازم اگه جزو افراد و دانشجوهایی هستید که دوست ندارند لذت تحقیق و پژوهش و به جواب رسیدن رو بچشند میتونم جوابا رو بهتون بگم
متن آموزنده ای بود
کاش میشد!
پاسخ:
اوهوم سخته ولی باید مواظب بود زیادی هم تنهایی خوش نگذروند چون ممکنه دیگه حاضر نباشی خوشی ت رو با دیگران تقسیم کنی
حالا ما برعکسیم... اولهمه خودمونو یادمون میره!!! :/
پاسخ:
بله :|
۲۴ آبان ۹۴ ، ۲۰:۵۸ پــآییــــزآنـــــﮧ
من اینو قبول دارم
مخصوصا دخترا
وقتا عاشق خودشونن
اعتماد به نفسشون بالا میره
چیزی که دخترا الان خیلی کم دارنش
پاسخ:
:)
سلام
مرسی از نظرای خوبتون :)

+ راستش اینا رو از وبلاگ قبلیم که بلاگفا ترکوندش کپی کردم... دیگه تغییرشون ندادم، البتههنوز شکلک گذاشتنو اینجا بلد نیستم :) ولی خوب فعلا فک نکنم تو پستای جدید بخوام شکلک بذارم! فک کنم یکم فضای اینجا نمیخوره به شکلک :)
پاسخ:
خواهش میکنم
بله خب، اینجا رسانه متخصصان و اهل قلم هست جای این جلف بازیا و شکلک گذاشتنا نیست! :)
جلف بازی؟ :دی
آره خوب اینجا باید آدم سنگین رنگین باشه :)))
پاسخ:
:)
چرا آپ نمیکنید؟!!!!
پاسخ:
نمی دونم! :|
تا حالا اینجوری فک نکرده بودم که تنهایی برم ...اغلب با دوستام میرم اینجور جاها
دید جالبیه :)...باید امتحان کرد!
پاسخ:
بله باید امتحان کرد اما خب سخته!

دوباره:

چرا آپ نمیکنید ؟!!!؟!؟!!!!!

پاسخ:
دوباره:
نمیدونم!
وقفه ای که بلاگفا ایجاد کرد باعث شد از مودش بیوفتم البته تنبلی رو هم بهش میشه اضافه کرد
۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۵:۳۵ خانوم مهندس
رمز پلیز :))
پاسخ:
:|
یعنی شما الان یک عاشق شکست خورده اید؟
پاسخ:
شاید! شاید بودم!
آخه الان دیگه یه ماه هم بیشتره که اپ نکردید!!! 
پاسخ:
فعلا دارم مطالب قبلی م که توی بلاگفا بودن رو میارم اینجا
سه ماه بیشتره که آپ نکردید!!!!! 
پاسخ:
مطلب جدید نذاشتم ولی دارم بروز رسانی میکنم!
۱۰ آذر ۹۴ ، ۲۳:۳۹ خانوم مهندس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اتفاقا هرچی کم توقع تر باشی کمتر قدرتو میدونن
**** *** ******* ****** *** ** **** ************
من خواهر ندارم متاسفانه
اون دستبندایی که موجود بودن دوست نداشتم.
دوتا مطلب رمز دار دیگه هست که من رمزشونو میخوام :دی
پاسخ:
:)
قسمت نبود! :)
یادم نیست کدوما بودن، بگید تا اگه امکانش بود! بدم
:)
پس زود باشید!!!! من منتظرم :))
پاسخ:
منتظر چی؟!
مطالب جدید یا بازیابی مطالب بلاگفا م؟
۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۰:۲۳ ماهیُ ماه
سلام.
وبلاگتون رو در حد بضاعتم خوندم.
جالب بود خاطراتتون.
امیدوارم که شادی و موفقیت ، همراه همیشگی لحظه هاتون باشن.


من هم گوشه ای از این دنیا
قلم نگاشته هایی دارم
که حرف های دلم رو می نویسم.
خوشحال میشم که سر بزنید :)


پاسخ:
سلام
لطف کردید.
:)
ان شاءالله. خیلی ممنون. همچنین برای شما.

چشم حتما :)
۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۴ خانوم مهندس
سال روز ازدواج . حرف درگوشی :)
رمز پلیز
پاسخ:
:)
میگم اندکی وسط این تمیزکاری و انتقال اسباب اثاثیه به منزل جدید ، روزانه نویسی هم بفرمایید بد نیستا!
کاش خونتون وسایل پذیرایی داشت. بابا بدون شکلک برای من که حتی نصف پیامکهام هم شکلک هست سخته. مطلب خوب منتقل نمیشه خو. خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
اینم پیشنهادیه ولی ... نمیدونم:|
سعی میکنم اسباب پذیرایی رو هم فراهم کنم اگه امکانش باشه!
۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۲:۴۵ آقای مربّع
خب با این که اولین باره میام اینجا ولی همین پست کافی بود که بگم بازم آپ کن!‌ :))
پاسخ:
نظر لطفتونه
فعلا دارم مطالب از دست رفته بلاگفا م رو میارم اینجا
آقا دستتون مرسی شدیدا :)
نه ایشالا که میرسه به خودم :)
بازم التماس دعا :)
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۰:۳۸ ماهیُ ماه
سلام.
تااااززززه،
اااگگگگگرررررررر بعد از همه ی اینکارها
بتونی شخص مناسب تو پیدا کنی،
قطعا بهترین و مهم ترین کار دنیا رو کردی.....

ایکاش همه بهترین ها نصیبشون بشه. :)
پاسخ:
سلام:)
البته این کارا خیلی سخته، من که خیلی کم میتونم این کارا رو تنهایی انجام بدم
ای کاش :)
۱۸ دی ۹۴ ، ۰۱:۳۶ جواد نوری
نمردیم و نمونه ی کپی اخلاقی خودمونو با داستان ها و شرایطش پیدا کردیم.
موفق باشی و باشم ;)
پاسخ:
:)
سلامت باشی و باشم ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">