گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
محبوب ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|

جهت خالی نبودن عریضه!

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۱۱ ب.ظ

ی زمانی بود که هروقت اتفاق جدیدی برام رخ می­داد می­اومدم این­جا می­نوشتمش ولی مدتیه دیگه حال و حوصله نوشتن ندارم. حالا نمی­دونم علت اصلی­ش چیه ولی یکی از عواملش همین اپلیکیشن­های اجتماعیِ که وقت زیادی رو ازم می­گیره، بعضی موقع­ها به سرم می­زنه که sign out بزنم و بیام بیرون ولی فکر کنم مشکل من فراتر از کنار گذاشتن یک نرم­افزار باشه، فکر کنم نیاز دارم ی دوره جدیدی توی زندگی­م رو تجربه کنم، به ی انگیزه بیرونی نیاز دارم، به یک همراه! ...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۱
یادگار

نظرات  (۲۷)

اون سه نقطه ی آخر هم فهمیدنش سخت نیست... :))))

ایشالا به زودی... :)

پاسخ:
;)
ان شاءالله به زودی اتفاقات خیلی خوبی توی زندگیتون رخ میده
پاسخ:
ان شاءالله :)
یه روزی هم دلت واسه مجردیات تنگ میشه. میگی عجب غلطی کردما :)
شوخی کردم. ان شالله به زودی نمیای بنویسی که ما بدونیم چی میشه این قرار ها که میذارین :/
پاسخ:
سلام
:) 
کدوم قرارا؟! [سوت بلبلی]
اخ اخ قرار میزارید ،چشمم روشن😁😁😁
پاسخ:
قراره چی چی؟! من کِی همچین چیزی گفتم؟!
آخ آخ ... اصن از چشماتون داره قلب تراوش میکنه ^____^
ان شاءالله به زودی.... :)
پاسخ:
جدا؟! :|
:))
اون سوت بلبلی را آقای همساده زد، مشکوک شدینا😝😝😝
پاسخ:
مشکوک؟! کی؟؟! من؟!
اه خوب بگید عاشق شدین دیگه ، هعی منو گذاشتین سرکار،اصا من قهرم
پاسخ:
چرا حرف درمیارید؟! :|
عاشق نشدین یعنی؟!!!!
همین طوری یهویی به ذهنتون رسید؟! :)
پاسخ:
عاشق؟! :-؟ جدیدا نه ولی خب توی n موردی که خواستگاریشون رفتم بودن تک و توکی که ... :)
یهویی یهویی که نه ولی با قصد قبلی هم نبود، بالاخره میدونم دردم چیه!
همراااه :)


خبر آمد خبری در راه ست و اینها
پاسخ:
:)

نه بابا، هیچ خبری نیست، همه چی مثلِ قبل؛ فقط ی دلنوشته بود
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۰۰ آناهــیــ ـــتا
اینجا چرا اینجورکی میشه :))
بهش توجه نمیکنی کمرنگ میشه :)) من فککردم ایراد از بروزرمه :/
پاسخ:
:)
از ترفندهاییه که پلاک7 آموزش داد
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۳۳ ✿شمیم زندگی✿
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
امیدوارم همراهتون اول خداوبعداونی که خدادوست داره ******** باشه...
پاسخ:
سلام
ممنون از دعای خیرتون 
دیگه مطمین شدم سرتون شلوغه :)))))التماس دعا تو این شبهای عزیز
پاسخ:
از کجا؟!!!
دعای گوی تمامی دوستان اینجا و حقیقی و مجازی بودم
پیدا نشد؟!!!!
معرفی کنم؟!! :دی

+ قصد قبلی یعنی یکیو زیر نظر دارین دیگه! نه؟!
پاسخ:
نُچ! یعنی دیگه نگشتیم که پیدا کنیم :)
دارید عایا؟! سراغ رو میگم!!! (-B
+نه :دی
۰۷ تیر ۹۵ ، ۲۱:۴۷ عزیز رضاخانی
باسلام و عرض ادب:
دوست گرامی اول از همه چیز بابت مطالب خوبتون خسته نباشید عرض کنم خدمتتون دوم هم اگه قابل بدونی در خصوص تنظیم قالب بهم کمک کنین ممنون میشم.
ارادتمند:رضاخانی
پاسخ:
سلام، ارادت داریم
ممنون
تنظیم مطلب؟! من؟! O-o
دوستانی هستن که بهتر و بیشتر میتونن توی این زمینه بهتون کمک کنن اگه تمایل دارید آدرسشون رو بدم خدمتتون؟!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام دوباره :)) ممنون بابت اون *** **** و ممنون از اینکه به پیامم پاسخ دادین و خیلی زیاد ممنونم بخاطر اینکه برام دعا میکنید.
*** **** من هیچ کاری نکردم که شما بخواین جبران کنید.متاسفم که هیچ کاری بجز دعا کردن از دستم برنمیاد.ای کاش اینقدر توانایی داشتم تا میتونستم کاری براتون انجام بدم.
یه ختم چهله زیارت عاشورا به روش آیت الله حق شناس هست که هرکی انجامش داده نتیجه گرفته.خیلی دلم میخواست براتون انجامش بدم اما متاسفانه سرم شلوغه ولی حتما از نیمه مرداد براتون میخونم تا با عنایت خدا و امام حسین انتقالی درست بشه و یه همسر خیلی خوب هم قسمتتون.  :))))
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
کنجکاو شدم بیشتر بدونم در مورد اون ختم چهله زیارت عاشورا به روش آیت الله حق شناس و اینکه هرکی انجامش داده نتیجه گرفته
در کل در جواب همه نظرتون فقط میتونم جواب زیر رو بدم:
:|
سلام با فالو همدیگه موافقین؟
هوووو یه عالمه!!

واقعا پیدا کردن یه دختر مناسب نباید کار سختی باشه! شما که مجبور نیستین مث ما بشینین ببینین چی پیش میاد، معیاراتونو بذارین جلوتون و دور و برتونو بگردین!
مطمئنا پیدا میشن :)
پاسخ:
ما هم سختی های خودمون رو داریم، اگه داداش داشتید بهتر درک میکردید :|
اصلا هم سختی ندارید،دروغکی نگید.کار که شکر خدا دارید، خونه هم هست. میمونه همت که ندارید.عجب سرتون خلوت شد،من قهرم اصلا.والل
پاسخ:
معلومه شما داداش دارید:))
خونه دارم؟!
همت هم دارم اما ... :|
خلوت کردم بخدا، تاثیرش در کوتاه مدت به چشم نمیاد ولی :)
_______________________________________________
بعدا نوشت: یعنی من که عازم مشهدم، حرم رفتم دعاتون نکنم؟! قهرید دیگه (-B
داداش دارم!!!
و از وقتی یه فسقل بچه بود در مورد اینکه کدوم دختر براش خوبه و کدوم نه به نتیجه رسیدیم حتی!!!!  یعنی راهنمایی بود که مامانم بهش گفت هیچ وقت فکر فلانی رو حتی به ذهنت هم راه نده!!!!!! و الان تقریبا سه تا کاندید داریم!!!! و خوب پیدا کردن دختر اصلا سخت نیست :)
پاسخ:
عجب
بیچاره داداشتون، چرا آخه؟!
حالا صبر کنید این فرآیند شروع بشه، اونوقت خواهیم دید
البته ما که بخیل نیستیم ایشالا همون مورد اول ختم به خیر بشه (الان یه لحظه آبجی کوچیکتون رو خواهرشوهر فرض کردم:دی)
خونه اجاره ای برای همین وقتهاست ،تا ایشالا بخرید:))))
شما یک درصد فکر کنید منو دعا نکنید،دم پل صراط براتون دم پایی میگیرم ،میخورید زمین، کل مردم از حضرت آدم به اینطرف بهتون میخندنا:))))
پاسخ:
بله :)
چرا این همه خشونت آخه؟! :|
۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۷ ماهیُ ماه
سلام.
ان شاءالله به زووووددددی ی ی ی انگیزه ش هم پیدا بشه :)

امروز روز عید فطرِ
و از جوار حرم صالح بن موسی الکاظم (ع) براتون
آرزوی انگیزه دار شدنتون رو میکنم.
به همین زودیا ان شاءالله :)

پاسخ:
سلام
:)

به به، بالاخره ماه از پشت ابر دراومد! :))
چه عجب ما شما رو دیدیم! 
:) ممنون
گاهی خشونت لازمه زندگیه:)))
پاسخ:
:|
:)
درمورد شما البته فکر کنم از واجباته:)))
پاسخ:
صبح دعاتون کردم بابا
یکی از دعاها این بود که از خر شیطون بیاید پایین!!! (-B
دست شما درد نکنه ، فقط از این دعاها در حق من نکنید که سالها تجربه نشون داده، این دعا وقت تلف کردنه :))
پاسخ:
دیگه کار از کار گذشته! :)
:)))))
نمیدونم والا... داداش من که 30-40 روز دیگه تازه خدمتش تموم میشه ... دیگه تا کار پیدا کنه و....
امید به خدا :)
پاسخ:
امید به خدا
پیرزنم خودتونید:)))
پاسخ:
منظورم این بود که من دعام رو کردم دیگه و رفته و در دست بررسی خداوندگاره :))
آهان، خوب می بخشمتون:)))با عرض شرمندگی، پررو هم خودتونین:)))
پاسخ:
:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">