گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
محبوب ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|

دلم اونجاست!

جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۳۸ ق.ظ

امشب از ساعت 20 تا 22 با "علی.ا" شروع کردیم به نظافت خونه. الان یکم کمرم درد می­کنه فکر کنم بخاطر جابجایی دو تا صندلیا باشه که تنهایی انجام دادم.

قبل نظافت، "مهتاب" بهم زنگ زد، منم می­خواستم بهش بزنگم که اون بُرد! بهش گفتم: [فردا بریم بیرون؟] اونم قبول کرد و البته گفت: [روز بریم که هوا گرم­تر باشه] اون بهشتِ زهرا رو پیشنهاد داد و من امام­زاده صالح یا شابدوالعظیم رو. ازش پرسیدم: [بهشتِ زهرا کسیو داره؟!] که گفت: [نه فقط شهید داره!] این بار من بُردم. حالا فردا صبح مشخص می­کنیم که کجا بریم، قرار شد ناهار رو هم همونجا بخوریم.

بعد نظافت هم به مشهد زنگ زدم، گفتن که دایی "مهدی آقا" و زن دایی دیشب رفته بودن اون­جا. گفتن که واسه سالگردِ ...!!! بانیِ دعای ندبه­یِ فردای مسجد شدن.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۸
یادگار

تهران

خانواده

نظرات  (۹)

من امرو ب دکتر (همون منبع مطالب قرانی وبلاگم) رفتیم شاه عبئالعظیم
تو تابستو با سعید (ارشد مکانیک دانشگاه بود و بچه سبزوار) اخر هفته ها میرفتیم اول بهشت زهرا بعد شاه عبدالعظیم
سعید خیلی به شهدا و خصوصا شهید گمنامها علاقه داشت
پاسخ:
پس قبول باشه
اوهوم، خیلیا از شهدا حاجت گرفتن
آرامش قطعه شهدا تو وسط هفته رو دوست دارم... :)
پاسخ:
:)
اونقدر دارید تعریف میکنید که وسوسه بشیم بریم بهشت زهرا! :)
۱۸ دی ۹۴ ، ۰۹:۰۵ خانوم مهندس
یا خدا تهران این همه جا داره اونوقت اولین گزینتون بهشت زهراست؟
پل طبیعت؟ باغ پرندگان؟ برج میلاد؟ و حتما خیلی جاهای دیگه.
من خیلی دوست دارم برم ولی هروقت اومدم تهران خیلی کار داشتم و معمولا یه روزه برگشتم.
پاسخ:
:) امروز ی روزه خاصه برامون، باید ی جایی رفت که معنویت تووش باشه، بیشتر یاد خدا بیوفتی، یاد مرگ و ... 
اونجاهایی که اسم بردین برعکس عمل میکنن!
کجا دوست دارید برید؟! ان شاءالله سریِ بعد
۱۸ دی ۹۴ ، ۱۱:۵۱ ماهیُ ماه
سلام.

رفتید،
التماس دعا :(
زیارت تون پیشاپیش قبول.

در ضمن،
از خونه تکونی عید!! هم خسته نباشید :)

پاسخ:
سلام
دوستان هی از بهشت زهرا تعریف کردن، رفتیم اونجا :)
سلامت باشید
دو تا صندلی بلند کردین کمر درد گرفتین ؟!؟؟!!!!! 
پاسخ:
:-/
میخواید بگید جوونای روغن نباتی؟! :)
از این صندلی گنده ها بود خب، دوتا دسته داره، مبل اصن:)

:) بهشت زهرا؟!!!! 


پاسخ:
بله، مگه چیه؟! :-/
:)
شاه عبدالعظیم:)خیلی دلم میخواد برم اونجا اقام تقریبا هر هفته میره ولی من هنوز نرفتم..
مزارشهدا هم خوبه:)کاش ماهم با خانواده میرفتیم امروز..
پاسخ:
بهشت زهرا رفتیم، مزار شهدا :)
ان شاءالله قسمت شما هم بشه و جاهایی که دوست دارید تشریف ببرید

نمیدونم والا! 

خوب ما که بهشت زهرا نذاریم ، ندیده بودم کسی هوس کنه بره قبرستون ... شاید بهشت زهرا فرق کنه ولی، نمیدونم. 

پاسخ:
خب من که هوس نکرده بودم! خواهرم هوس کرده بود که اونم دلیل داشت
بعدشم که قرار بر این شده بود تا بریم امامزاده، اما دوستان در نظراتشون (خانم.عارفه. و آقای حسن) از بهشت زهرا تعریف کردن و ...
خووووووووب

موفق باشین/ گل
پاسخ:
ممنون
ببخشید که شما 16 اُم نظر گذاشتید ولی من الان (بامداد 23 اُم) توی هرزنامه ها نظرتون رو دیدم و تاییدش کردم / شکلک های یاهو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">