گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
محبوب ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|

خر کِیف شدم!

دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۲۱ ق.ظ

امروز هم دکتر "پ" مطابق با بقیه یکشنبه ها اومد دفترمون، کمی از عروسی "محمد.ک" و خانم "ص" براش تعریف کردم و گفتم که "امیر.آ" هم بود! و درموردش با دکتر صحبت کردم. بین کارهامون همین طور باهم حرف می زدیم. امروز دکتر از محل کارش مرخصی گرفته بوده و رفته بوده دنبال کارهای بیمه و پولی که توی تیرماه موقع مریضی دخترش خرج کرده بوده، حدود 512 هزارتومان. وقتی مهندس "عل...ه" اومد با "مجید.ق" روبوسی کرد و ما هم از پشت پنجره دیدیمشون.

دکتر با خنده گفت: [بچه سوم آقای "عل...ه" به دنیا اومده؟!]

منم با لبخند جواب دادم که: [نه، 22 بهمن جشن عروسی آقای "ق" بوده]

دکتر گفت که: [کم کم همه دارن متاهل میشن]

با اشاره به سه نفری که غیر دکتر توی اتاق بودیم گفتم: [این جا که همه مجردن]

دکتر هم گفت که: [یه کم پولاتو جمع کن، بعد ازدواج کن، بچه دار شو و ...؛ الان یه عده ازدواج نمی کنن! واسه ازدواج باید فداکاری کنی، از خودت بگذری؛ یه عده ازواج کنن موفق میشن توی زندگی، یه عده هم ازدواج جلوی موفقیت شون رو میگیره! واسه همین، اون عده ازدواج نمی کنن ولی تو از اون افرادی که ازدواج کنی موفق میشی توی زندگی ت]

پ. نوشت: دکتر "پ" قبلا هم در مورد ازدواج سفید! باهمون صحبت کرده بود که زن و مرد بدون عقد شرعی باهم زندگی می کنن و ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۷
یادگار

اداره

تهران

نظرات  (۲)

۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۰:۴۲ ماهیُ ماه
:))

چه جالب...

امیدوارم که همه اونایی که موفقیتشون رو توی ازدواج کردن می بینن
به خواسته شون به بهترین شکل ممکن برسن و خوشبخت بشن....

ازدواج سفید الان خییییلی توو تهران رواج داره.
درمورد خوب یا بد بودنش نمیخوام صحبت کنم
ولی تشکیل زندگی مشترک،
فداکاری و گذشت زیادی میخواد که بتونه دوام داشته باشه...

کاش همه افراد قبل از ازدواج
پیش نیازهاش رو توو خودشون تقویت کنن و بعد،
عاقلانه و بالغانه اقدام کنن تا پشیمونی به بار نیاد...

پاسخ:
کدوم قسمتش جالب بود؟! :)
موافقم باهاتون
۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۹:۳۴ خانوم مهندس
خب متاهل شو دیگه
همسر من همش میگه اگه ازدواج نکرده بودم فلان کارو میکردم، فلان جا میرفتم کار میکردم. بعد فرداش میگه اگه تو نبودی من چیکار میکردم :/
چرا اسمش ازدواج سفیده؟
پاسخ:
خب یا من نمیپسندم، یا طرف مقابل، البته در بیشتر موارد دختر به شهر دور نمیدن!
:) منم همچین چیزایی شنیدم از دوستان و همکارایی که تازه ازدواج کردن که اگه فلان اگه بهمان ... 
فکر کنم چون توش هیچ قید و بندی بین طرفین نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">