گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
محبوب ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|

خبرِ ... !!!

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۸ ب.ظ
 حُکم ت اومده! تعجب کردم و گفتم من که مدرکم رو هنوز ندادم! گفت با لیسانس حکم ت رو زدن، اتومکانیک بودی دیگه؟ گفتم آره. گفت فرستادن وزارت تا تایید بشه. پرسیدم چند ساله؟ گفت: پیمانی موقتِ 6 ساله، اگه این­جا ازت راضی بودن ...؛ گفتم نه!همون پیمانی موقت خوبه! گفت که حالا فعلا به بقیه بچه­ها چیزی نگو، میان این­جا باز شلوغ می­کنن. گفتم باشه و تشکر کردم و اومدم بیرون ار اتاقش. دارم به این فکر می­کنم که چرا فقط حکم من اومده؟! من که نه نامه تاییدیه مدرک کارشناسی م رو دادم بهشون نه مدرک ارشد دارم! اگه قرار به زودتر درست شدن کارا بود "سهیل.ف.ج" و "محمد.ل" که مدرکشون آماده بود! حتی "سهیل.ف.ج" سربازی هم رفته (یعنی مشکل سربازی نداره). نمی­دونم خوبه یا بد؟! خوبه چون گیر ندادن بهم که ما تو رو به­خاطر ارشدت جذب کردیم و اینا، البته از یک نظر بده چون پایه حقوق کارشناسی بهم میدن! ولی استقبال می­کنم از پیمانی و 30 ساله نشدن. در کل بازم خدا داره کارام رو درست می­کنه و نرسوندن مدرکِ ارشد هم از تنبلیِ خودم بوده! پ.نوشت 3: قرار گذاشتم با خودم که فعلا به کسی این خبر رو نگم! خیلی سخته! چند باری نزدیک بود به "علی.س" و "علی.ا" بگم اما ... نه، من دهنم قرصه!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">