گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
محبوب ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|

قوانین مزخرف!

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰ ق.ظ
ای بوکی که پرینت گرفته و فنری ش هم کرده بودم رو بردم اداره، مهندس "مه...ی" گفت فاکتور ها ش رو بده به "مد...و". در یه فرصتی فاکتور­ها رو گذاشتم رو میز "مد...و"، با لحن تندی گفت: مگه نگفته بودم بیرون نبریدش؟ همین­جا فنری ش می­کنیم؟! گفتم: این، اون نیست که! این رو خودم بیرون پرینت گرفتم. گفت: قبول نمی­کنن و می­گن ما این­جا خودمون هم پرینتر داریم هم ...! گفت: اون روز پرینت رنگی هم گرفتی پولش رو ندادن!!! این رو که گفت یاد مهندس "شه...ز" افتادم و فهمیدم بنده خدا از جیب خودش پول بهم داده آخه موقعی که پول رو بهم می­داد گفت من زورم به "مد...و" می­رسه ازش می­گیرم! خلاصه منم جوابش رو دادم که اولا مهندس "مه...ی" گفت بیرون پرینت بگیرم و ...، اون پرینت رنگی­ها رو هم این­جا مهندس "شه...ز" نتونست پرینت بگیره گفت برو بیرون بگیر و فاکتورش رو بیار (البته این رو هم گفت که واسه اداره یه ریال هم از جیبت خرج نکن و هرچی می­گیری فاکتورش رو بیار). بهم برخورده بود! (مساله هشت هزار و پونصد تومن نبود، مساله زحمتی بود که کشیده بودم! دهن روزه اِن دقیقه راه رفتم تا پرینتی، بعد سیمی نمی­تونست کنه بردم یه جایِ دیگه، کلی وقتم گرفته شد بعدم که رسیدم خونه داشتن اذون می-دادن) بدون این­که چیزِ دیگه­ای بگم فاکتور­ها رو برداشتم و از اتاقش اومدم بیرون به هیچ­کسی هم چیزی نگفتم دیگه که چی شد! با خودم هم قرار گذاشتم دیگه کاری از این قبیل واسه­شون انجام ندم.
پ.نوشت: فایلی رو که پرینت گرفته­بودم، تویِ خونه از یه سایتی که فیلتره دانلود کردم. در اداره هم استفاده از فیلترشکن مجاز نمی­باشد و ورود CD به­صورت قانونی!!! نیز مشکله و باید با نامه­ی حراست باشه.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۷
یادگار

اداره

تهران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">