گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
محبوب ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|

باید تغییر کنی!!!

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۵۹ ق.ظ
بعضی وقتا یه اخلاقایی رو باید ترک کرد! یادمه مامان همیشه برحذر می داشتن ما رو از این که کسی رو منتظر بذاریم! می گفتن: [انتظار خیلی سخته. اگه مثلا قراره بری دنبالِ کسی و نمی تونی سرِوقت اون جا باشی، بهش خبر بده که خودش بره، این از منتظر گذاشتنش خیلی بهتره]. حالا این انتظار لازم نیست یه قرار باشه، می تونه هرچیزِ دیگه ای رو هم شامل بشه! (شایدم: مشمولِ هرچیزِ دیگه ای!). دفعه اولم نبود که میذاشتم می رفتم!!! چندین بارِ دیگه تکرار شده بود با افراد مختلف. من معذرت خواهی م رو کردم اما دلم می گفت خاطرِش رو مکدر کردم و ناراحت شده! هرچند در جواب شرمندگی ت بگه: [دشمنتون شرمنده]. بعضی وقتا جوابی نداری که بگی! هرچی بگی، تعبیره ماله کشیدن رو داره! باید صبر کنی تا گذر زمان اوضاع رو آروم کنه! باید تغییر کنی!

نظرات  (۳)

کنجکاو شدم بدونم "مهتاب" کیه!
پاسخ:
:)
خواهرم
۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۸:۵۳ خانوم مهندس
اگه خدا بخواد میخوای بنویسی؟
پاسخ:
آره :|
خوب شد قبلا یکی پرسیده که مهتاب کیه!!! چون منم میخواستم بپرسم!!!
پاسخ:
آره! وگرنه مجبور میشدید شما هم بپرسید  :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">