گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
محبوب ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|

ما!!!

جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۳۰ ب.ظ

بعد از خوردن صبحونه ماشین رو برداشتم و به سرعت سمت خونه شون راه افتادم. رسیدم به دم خونه شون، در حیاط رو باز کردن، رفتم داخل. از پله ها رفتم بالا، زنگ خونه رو زدم و منتظر وایستادم تا در رو باز کنن. یهو به خودم اومدم و دیدم دستم خالیه! می خواستم برگردم و زنگ بزنم به گوشیش و بهش بگم یک کاری پیش اومد واسم میرم انجامش میدم و برمیگردم. قبل از اینکه این اتفاق بیوفته در باز شد و خب مجبور شدم برم داخل. خوشبختانه تنها بود و مامان و باباش رفته بودن بیرون. خیلی احساس شرمندگی می کردم واقعاً زشت بود، از ۱۴ بهمن و بعد از دو هفته دوری تازه از تهران برگشته بودم و می‌خواستیم همدیگر را ببینیم البته به خودش گفتم که به خاطر عجله فراموش کردم گل بگیرم و دست خالی اومدم. خیلی ازش عذرخواهی کردم البته اونم گفت که عیبی نداره و خودم گلم! بعدِ یکم حرف زدن حاضر شد که باهم بریم بیرون؛ یک کارِ بانکی داشتم، بعد از اینکه انجامش دادم میخواستیم بریم دور دور که قرار شد بریم دنبالِ خواهرش و با خودمون ببریم خونشون. شب شام ما را دعوت کرده بودند؛ نمیدونم اسمش چیه! شاید بشه گفت پاگشا!!! شب عوض صبح جبران کردم و دو برابر گل خریدم.

آره ۱۴ بهمن برای من یه روز خاص بود! ۱۴ بهمن من دیگه نبودم! من شده بودم ما!!!

پ.نوشت: این مطلب با "تایپ صوتی گوگل" نوشته شده و بعد از اندکی ویرایش منتشر شده است.

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۶
یادگار

خانواده

مشهد

نظرات  (۴۲)

تایپ صوتی گوگل چیه؟ :)
پاسخ:
تبدیل گفتار به نوشتاره
خیلی مبارک باشه ان شا الله... :)
پاسخ:
ممنون شکلک های یاهو
خیلی خیلی تبریک...
ان شاءالله خوشبخت و عاقبت بخیر بشید با هم..
پاسخ:
خیلی خیلی ممنون شکلک های یاهو
ان شاءالله...ان شاءالله همه جوونا خوشبخت و عاقبت به خیر بشن شکلک های یاهو
عه عه مبارکههه:)
پاسخ:
شکلک های یاهو مرسی
۰۶ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۰۴ یا فاطمة الزهراء
مبارکهههه
ان شاء اللّه همیشه ما بمونید و کنار هم خوشبخت و عاقبت به خیر شین
پاسخ:
ممنون
ممنون از دعای خوبتون :)
عهههه، اقا، شیرینی ما چی پس؟؟؟؟ مبارکه، مشتاق دیدار عروس خانوم((((((:
پاسخ:
شیرینی شما؟! چکار کنم؟
ممنون، ان شاءالله قسمت همه بشه :))
منم مشتاق دیدارشون هستم! :)))
۰۷ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۵۸ ام اسی خوشبخت
تبریک میگم، ان شالله خوشبخت، سعادتمند و عاقبت بخیر باشید در کنار هم  :)
پاسخ:
خیلی ممنون
ممنون از دعای خیرتونشکلک های یاهو
آقا تبرییییییییک ^__^
من شیرینی میخواااااااام :)
وای چقد خوشحال شدم
ایشالا خوشبخت بشید :)
پاسخ:
:) مرسیـــــــــــــ
شیرینی؟! باشه :)
:))
ان شاءالله همه جوونا خوشبخت و عاقبت بخیر بشن
۰۷ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۰۲ خانوم مهندس
سلامممممم
وای خدا چقدر خوشحال شدم
مبارکه مبارکه مبارکه
هرچند همین اول کار میخوام بزنمت! دست خالی!!!! حتی گل هم کم بوده به نظر من :)
پاسخ:
سلام :)
:))
مرسی مرسی مرسی :)
شکلک های یاهو خب بعد دو هفته از عقدمون و دوری میخواستم ببینمش، عجله داشتم، هیچکی هم یادآوری نکرد بهم
سلام
مبارکا باشه خوشبخت باشید در کنار هم ان شاءالله 
پاسخ:
سلام
تشکر
ممنون، ان شاءالله
khodaye man
Shokret
Che poste khubi che ettefaghe nikiiiiiiii
Mana bashid agha mana
پاسخ:
:)
ممنون مگهان
اتفاقا عکس های کیکهای شما رو نشون خانمم دادم و گفتن: [حیف که مشهد نیستن!]
مبارک باشه مهندس جان :))
دیگه تو گروه که نیستیم بهت تبریک بگیم ولی از همینجا تبریکات ویژه و آقاگلانه خودمون رو به سمع و نظرتون میرسونیم. 

ما شدنت مبارک دادا ^_^

پاسخ:
ممنون آقاگل :-*
خیلی ممنون، لطف داری
:دی مرسیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فقط ی چیزی! اولین نظر رو خودت دادی! اونجا نفهمیده بودی که چه اتفاقی افتاده؟! :)
مبارکا باشه :)) ان شاالله خوشبخت و سعادتمند و هر روز عاشق و معشوق تر ^__^  کامتون عسل

+ سلام 
پاسخ:
+ سلام :)
ممنون، سلامت باشید
ان شاءالله
تشکر :)
اتفاقا امشب به بلاگفا سر زدم و کامنت های گذشته تون رو دیدم و یاد گذشته کردم :)
اونجا کارای بهترم هست ولی بعیده اندازه ی ما ذوق کنن برای درست کردن کیک شما، فلذا تشریف بیارید رشت به مناسبت ماهگردی چیزی کیکتون رو ما درست کنیم:)) 
نه که خیلی هم وقت داریم؛) خیلی خوشحالم کردید مجددا خیلی خیلی
پاسخ:
:) ممنون، لطف دارید ... حتما اگه تونستیم ی سر ب شما میزنیم البته با وقت قبلی :))
واقعا؟؟؟!!!
چقدر یهویی!! گفته بودین رفتین خواستگاری ولی بقیشو نگفته بودین!!
مگه شما چند سالتونه؟!

خیلی خیلی تبریک میگم ^_^
الهی به پای هم پیر شید و درکنار هم زندگی عاشقانه ای داشته باشید
قدر همو بدونید و همدیگرو خوشبخت کنید :)
پاسخ:
بله واقعنی :)
چقدر یهویی؟! بعد دو سال و نیم خواستگاری بود؛ گفته بودم؟! آها، آخرین مورد رو نگفته بودم و واقعا سریع اتفاق افتاد، حالا در موردش می نویسم
دیگه دارم وارد دهه سوم زندگیم میشه :)

ممنون
حتماشکلک های یاهو
واااای خیلی خیلی تبریییییییییک...مبارکه ^_^

چقد خوشحال شدم من! چه خبری بهتر از این ^_^
پاسخ:
ممنون
شکلک های یاهوشکلک های یاهو
۱۲ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۵۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خیلی مبارکه. ما بودنتون مستدام:)
پاسخ:
ممنون
ان شاءالله
جا داره اعتراف کنم :))
وقتی مطلبت رو باز کردم عینک در دسترس نبود و چشمای منم آستیگماته خطوط ریز رو نمیبینم درست. فقط تونستم قسمت آخر رو ببینم و نظرم فقط به خط آخر جلب شد. 
سری دوم که اومدم فهمیدم چه سوتیی دادم. :دی
ببخشید خلاصه :))
حدس میزنم که اولین کامنتم خیلی تو ذوق زننده بوده. 

پاسخ:
:))
چشای منم آستیگماته ولی از تو بدتر!
:دی خواهش میکنم
:| شدم در حد اون عمویی که خودش رو از پنجره مینداخت پایین!!!
دهه سوم؟ یعنی 20 سالتونه؟؟ شاید منظورتون دهه چهارمه!
پاسخ:
آخ چ سوتی ای :))
میخواستم بگم پایان دهه سوم ... شما هم همین رو بگید! آخه دهه چهارم آدم رو خیلی پیر نشون میده! :دی
۱۹ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۴۱ سارا روزهای دور از خانه
مبارکه.خوشبخت شین
پاسخ:
ممنون :)

سلام و عرض ادب :)
تبریک مجدد میگم بهتون .
ان شاءالله که سعادتمند و خوشبخت باشید در کنار هم .

پیشاپیش سال نو تون هم مبارک ، جناب داماد :) ;) 


پاسخ:
بَه :) سلام
خیلی ممنون
ان شاءالله که شما هم در زندگی سعادتمند و خوشبخت و در کارِتون موفق بشید.
خیلی خیلی ممنون ;)
الان دیگه عاقلانه نیست بپرسم کجایی و چرا آپ نمیکنی! نه؟!! :))
پاسخ:
:))
چی بگم؟! به غیر از منظورتون! هنوزم تنبلی یکی از دلایلشه :دی
ای بابا! دیگه عیالوار شدید تنبلی زشته! :))
پاسخ:
پس من رو شطرنجی نگاه کنید (-B
(-: مبارکه
پاسخ:
ممنون :-)
سلام. مبارک باشه. ان شاالله خوشبخت بشین.
پاسخ:
سلام. خیلی ممنون. ان شاءالله
ان شاءالله قسمت همه از نوع خوبش
سلام مبارکتون باشه، ایشالا پست بعدی خبر پدر شدنتون را بخونیم
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون
این نظرتون خیلی ایهام داشت! یعنی چیییییییییییی؟! منظورتون اینه که من خیلی خیلی دیر پست میذارم یا اینکه خیلی خیلی آ... !!! (-B
مبارک باشه
انشاالله خوشبخت و عاقبت به خیر بشی
پاسخ:
ممنون. سلامت باشید
ان شاءالله همه خوشبخت و عاقبت بخیر بشن
روزی خواهم آمد
و پیامی خواهم آورد

در رگها
نور خواهم ریخت
و صدا خواهم در داد

- ای سبدهاتان پر خواب
سیب آوردم
سیب سرخ خورشید


#سهراب_سپهری
پاسخ:
سلام
ممنون. زیبا بود
از دیر پست گذاشتن صحبت نکنید که افتضاحید ، من باب همین البته عرض کردم، خوشبخت بشید
پاسخ:
:))
ممنون
خیییییییییییییلی خوشحال شدم... تبریک میگم... ان شاءالله خوشبخت بشید :)
پاسخ:
واقعا؟! :)
ممنون
ان شاءالله همه جوونا خوشبخت بشن و راضی باشن از زندگی شون
مبارکه ان شا الله ما و مانا باشید :)
خوشبخت بشین الهی:))
پاسخ:
متشکرم
الهی آمین :)
آقای داماد!! یه آپ بکنید بد نیستااااا!!!
پاسخ:
راست میگید! :)  
خیلی هم عالی:)مبارکا باشه..ان شاالله همیشه شاد و خوشبخت باشید کنار هم
پاسخ:
ممنون
آقاااااااا ملت ۵ تا بچه دارن روزی سه بار آپ میکنن!!! این چه وضعیه؟!! :/
پاسخ:
وضعیت سفید! :)
ایشالا پست بعدى قراره زمانى نوشته بشه که ما تر! شدید ایشالا؟:دی :)))
پاسخ:
بله :)))
۱۹ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۶ آلبرت کبیر
سلام .. به سلامتی بالاخره دلو زدین به دریا :)))
مبارک باشه :))
پاسخ:
سلام...بله به دریا زدم :))) الانم به اقیانوس :)))
ممنون
داماد گرامی کجایی؟
پاسخ:
تهران! :)
یعنی بعد از این همه وقت هنوز فرصت نکردین چیزی بنویسین؟!

متاهلی انقدر پر دغدغه‌س؟!

:))
پاسخ:
فرصت که بوده اما ...
مثلِ زبان دوم که فرّاره، وبلاگنویسی هم فراره! :)

مهندس سلام ما از بی نتی بازگشتیم بلاگ شما چطور؟ بیا و بگو نی نی دارین؟

پاسخ:
سلام
خوبید؟
بله مطلب آخرتون رو خوندم.
ما هم یه تو راهی داریم ولی طفلی خانمم سختی زیاد کشیده تا الانش
۱۱ تیر ۹۹ ، ۱۱:۵۷ ماهیُ ماه

سلام.

خیلی وقته نیستید .

چندسالی از آخرین پست تون میگذره

و ما همچنان منتظر آپ شدنتون هستیم 🙂

 

پاسخ:
سلام
آره چند سال گذشته :|
ان شاءالله به زودی

این متاهلی انقدر ادم درگیر میکنه که  3 سال بعد اومدید؟:|

پاسخ:
اووووووووووووف! :-)

امروز اومدم اینجا و دیدم بعد چند سال کامنتا رو جواب دادین، امیدوارم خوب باشین و اگه پیامم رو دیدین از خودتون خبر بدین

 

 

پاسخ:
سلام
ممنون که سر میزنید.
خوبیم خدا رو شکر.
شما خوبید؟ ما!!! نشدید؟! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">