گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
محبوب ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|

کادو!!!

يكشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۵ ق.ظ

گوشی رو دادن بهش، باهم صحبت کردیم و میگه: [14آم تولدمه].

بهش میگم: [منم فردا که 13ام هست میام مشهد و 14آم که تولدته اونجام، کادو تولد چی دوست داری برات بگیرم؟]

میگه: [تبلت قورباغه ای! ببین اگه پولات میرسه تبلت قورباغه ای برام بگیر]

میگم: [چی هست؟]

میگه: [پشت ویترین مغازه ها هست!]

میگم: [باشه، برم ببینم پولام چقدره، اگه کافی بود برات بگیرم]

میگه: [آره برو چک کن]! :|


تبلت قورباغه ای چیه؟! :|

من اول فکر کردم از این اسباب بازیاست که دکمه هاش رو فشار میدی از هر کدومش ی صدا و آهنگی درمیاد ولی اونجور که زهرا بهم گفت *اگه پولات میرسه* معلومه تبلت راست راستکیه :|

من توی فاز کتاب و این حرفا بودم...این دهه نودیا چجوری میخوان ازدواج کنن با این توقعاتشون :|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۳

نظرات  (۱۵)

:))))))))))
به به چه برادر فداکاری :)))
فک کن این دهه نودیا یه چیز ارزون سفارش بدن!!!
خواهرتون دهه نودیه؟!!!! چند سالشه؟!!
پاسخ:
خیر، خواهرزاده س و 5 سالگی ش رو جشن خواهد گرفت :)
۱۳ تیر ۹۵ ، ۲۰:۱۴ خانوم مهندس
خخخخخخخخخ خیلی باحاله
فکر کنم منظورش اینه که برام تبلت بخر با یه قاب براش که شکل قورباغش روشه :)
پاسخ:
95/04/26
یادم رفته بود این نظر رو جواب بدم :|
--------------------------------------------
منظورش رو وقتی رفتم مشهد حضوری و واضح بیان کرد :)
توضیحات بیشتر رو در جواب یکی دیگه از خوانندگان بیان کردم البته :)
به به مبارک باشه، شما نگران ازدواجشون اصلا نباشید که تو اینمورد از شما ذبل تر هستن:))))
پاسخ:
خب خداروشکر :))
با اجازتون اون داستان اطلاعات لطفا رو کپی کردم

خدا حفظش کنه. نمیدونم تبلت غورباقه ای چیه؟؟ اگه فهمیدین به ما هم بگین :))
پاسخ:
خواهش میکنم، منم از جایی کپی کرده بودم خب :)
ممنون
تبلت گربه ای منظورم بوده من توی تلفن اشتباه شنیده بودم
اینه: http://ebazar99.com/Files/pic/177.jpg البته مارک های مختلفی داره
گوشی ش هم هست البته، اول گوشی ش اومده بعد دیدن استقبال زیاد بوده تبلتش رو هم ساختن
همیشه کادو گرفتن از دایی لذت داره.زهرا جون هم تصمیم گرفته بوده اون چیزی رو که خیلی دوست داره از دایی جان کادو بگیره.

پاسخ:
واقعا؟!
ولی نگرفت :)
تولدشون مبارک
عیدتون مبارک و طاعات قبول 

پاسخ:
ممنون
عید همگی مبارک
۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۲:۳۹ آبان دخت ...
اگه بدونید کادو گرفتن از دایی چقدر می چسبه!
اصلا دایی ها موجودات دوست داشتنی ای هستن برای همین کادوهاشونم دوست داشتنیه :)) تبلت قورباغه ای که نداریم ولی گربه ایشو دیدم! همون گربهه که صحبت می کنه...اسمشو یادم رفت :/

+ ولی تولدش گذشت...پساپس مبارکش باشه...ان شاء الله 120 سالگیشو جشن بگیره :)
پاسخ:
دایی متاهل یا مجرد؟! :)
والا من خودم زیاد تحربه ش رو نداشتم
پس من ی موجود دوست داشتنیم؟!   ((:   (-B
آره تبلت گربه ای بود، چند تا کامنت قبل تر توضیح دادم! اسم گربه هه Tom هست، تام سخنگو. برنامه اندرویدش هم هست اصلا

+متشکرم :)
۲۲ تیر ۹۵ ، ۰۱:۴۵ آبان دخت ...
در درجه اول دایی مجرد :)) اما خب اگه زندایی پایه ای موجود باشه دیگه متاهل و مجردش فرقی نداره :))

+ بله بله...شک نکنید...مخصوصا اگه یه خواهرزاده ی دختر داشته باشین...فی المثل من جونم واس داییام در میره...خیلی مهربونن :) 

آها آره آره دقیقا...همین بود...پسرخالم برنامشو داشت...آهنگ می خوند اون تکرار کنه...یه همچین بچه ی شادیه :/

+ :)
پاسخ:
+ هم دخترش رو دارم هم پسرش رو! :)

۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۲:۰۱ آناهــیــ ـــتا
آخی بچه چه به فکر جیب شما هم بوده :))
پاسخ:
بله
البته تا وقتی من برسم مشهد و بفهمم دقیقا چی میخواسته کلی جوش کادوی درخواستی ش رو زدم
۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۲:۴۳ مونولوگ با پنیر اضافه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام. چشم ***** حتما. ان شاء الله قسمت شما بشه
پاسخ:
سلام
ممنون :)
تولدش مبارک
ولی حیف که داییش دست به جیب نیست!
پاسخ:
ممنون
:))
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۲ نویسنده عشق
منم از این تبلتا میخام :)))
اگه کسی داییمو دید بگه بهش :////
پاسخ:
:|
سلام
کجایید؟
نگرانتون شدم ، گفتم شاید شادوماد شدین دیگه سرتون شلوغه !
پاسخ:
سلام
مشهدم!
ممنون، ولی شادوماد شدن نگرانی داره مگه؟! :)
اوهوم ، کلا از ر فتن بدون خداحافظی بدم میاد. برام توش تلخیه
پاسخ:
رفتن بدون خداحافظی :(
سلام، خوبین؟خشین؟سلامتین؟دماغتون چاقه؟
پاسخ:
سلام
الان؟! از سرشب یکم احساس گلودرد پیدا کردم
درضمن دماغ هم قلمی و جمع و جور خوبه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">