گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
محبوب ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|

لمسِ تو!

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

شبی که مطلب نظم رو نوشتم خواب مدرسه ابتدایی­­م رو دیدم، با تمام جزئیات شاملِ پله­ها، راه­رو­ها، دیوارا و ... از دمِ در کلاس شروع کردم به راه رفتن و از پله­ها رفتم پایین و رسیدم به وضوخانه­ش. حسِّ خوبی بود ولی من تنها بودم! مدرسه خالی بود، دوست داشتم بچه­های اون موقع مدرسه و دوستام هم می­بودن.

دیشب که برنامه جمعه هفته آینده رو تنظیم می­کردم، خواب دیدم طلبیده شدم مشهد و آخر هفته­ای داشتم می­رفتم مشهد.

امشب هم دوست دارم خواب ببینم، خوابِ تو رو! ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۰
یادگار

تهران

نظرات  (۱۰)

:)
۲۰ دی ۹۴ ، ۰۰:۴۷ ماهیُ ماه
سلام.
خیرِ ان شا ٕ الله...

اگر طلبیدُ
مشرف شُدید،
منم دعا کنید لطفا :)

پاسخ:
سلام
هروقت رفتم حتما دعاگو هستم
و من هم... ای کاش ببینم...ای کاش... 

+ الهی ببینید. آمین
پاسخ:
:)
خیلی دلم میخواد برم مشهد..وخواب کسی که خیلی وقته توخوابم نیومده:)
پاسخ:
ان شاءالله که به هردو دست پیدا کنید
خواب کی رو دقیقا؟؟؟؟! :)
پاسخ:
خواب ی عزیز رو ...م رو! 
اخ جونننننننننننننن منم تو لیست دعا باید باشما:P

آخرش مطلب سنگین بود:))))
پاسخ:
اگه رفتم چشم حتما
:|
سلام.من رو هم از دعا فراموش نکنید.
پاسخ:
سلام
چشم حتما ولی
شما؟!
من اولین باری هست که به اینجا میام.دنبال نوشته ای در مورد خدا بودم که وارد اینجا شدم و این رو به فال نیک میگیرم
پاسخ:
واقعا؟!
خدا؟! :)
حالا که اینجور شد حتما حتما حتما دعاگویتان هستم البته اگه لیاقت داشته باشم
ممنونم.مطمین باشین که لایق هستین.خدا همه بندگانش رو لایق بهترینها میدونه.
پاسخ:
:)
چقدر خوب واقعا ! من کلا خواب نمی بینم .. اونم همچین خواب هایی
فقط دنیاس که برام خواب میبینه..
+از حضورت سر قرار مرسی
پاسخ:
:-)
+خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">