گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
محبوب ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|

عشقم!

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ب.ظ

مواجهه با گوشیِ پست قبل باعث شد دوباره یاد موضوعی بیافتم که قبل­ترها چندباری ذهنم رو مشغول کرده بود!

یه زمانی به این فکر می­کردم که بعد ازدواج، شماره همسرم رو با چه عنوانی تویِ گوشی­م ذخیره کنم؟!

اگه مثلا اسم و فامیل همسرم "خاطره یادگاری" می­بود! چیزایی که از ذهنم رد شد اینا بود:

  1. خاطره یادگاری
  2. خاطره خانم
  3. خاطره جان (جون)
  4. خاطره
  5. منزل
  6. خانمی (خانومی)
  7. به خود همسرم بگم که چی بذارم!

چیزای دیگه هم ممکنه بوده باشه ولی الان یادم نیست. دیدن "عشقم" توی اون گوشی باعث شد یاد این موضوع بیافتم و به این اسم هم فکر کنم ولی خوشم نیومد ازش!

ب. نوشت: سایر اسامی پیشنهادی:

  • بانو
  • همسری (همسرم)
  • زندگی
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
یادگار

نظرات  (۱۴)

به روش شماره چهار بهتره ! :))

"عشقم"یکم لوسه :| :|

پاسخ:
:)
بله منم خوشم نیومد ازش
۱۵ دی ۹۴ ، ۰۰:۰۶ میچکا بانو
:)) منم یکی دوبار بهش فک کردم ولی ب نتیجه ای نرسیدم. فقط میدونم از نفسم و عجقم و دلبرم و قلبم و ... خیلی بدم میاد.
پاسخ:
:)
آره، یجورین، اسمی باید گذاشت که اگه کسی دید بتونی سرت رو بالا بگیری! :دی
۱۵ دی ۹۴ ، ۰۹:۲۸ ماهیُ ماه
سلام.

پیشنهاد من "
"بانو"   هستش....  :)

پاسخ:
سلام
"بانو" هم قشنگه، اضافه شد! :)
شماره یک که خیلی داغونه فکر کن اسم زنتو به اسم و فامیل سیو کنی.
من گذاشتم #hamsaram# دقیقا همینطوری که اول هم باشه.
اونم گذاشته azize delam  (لوسم خودتی)
اون اوایل همسر تو یه مدرسه غیر انتفاعی درس میداد و ما هنوز نسبتی نداشتیم گذاشته بودم آقا معلم :)
البته بین گزینه هات با خانومی به شدت موافقم.(یا خانومم)
پاسخ:
خب شماره یکم جزو افکارم بود دیگه :|
"همسرم" هم خوبه، اضافه شد! :)
عزیز دلم؟! اییییی :| من خوشم نمیاد :)
آقا معلم هم خوب بوده:)
1.گل تک دانه زندگی من!!!!
2.او که با آمدنش زندگی بی روح مرا پر از عشق کرد!!!!
3. کسی که صداقت چشمانش را با سگ دار ترین چشم های دنیا هم عوض نخواهم کرد!!!!

+ بازم پیشنهاد بدم یا همینا بسه؟!!! :))))
پاسخ:
:))
ممنون، بازم اگه چیزی به ذهنتون رسید بگید! شاید بیش از 3 تا سیمکارت داشت! :دی 
چه اشکال داره اگه کسی دید نوشته باشی عشقم. چه اشکالی داره همه بدونن یکی هست که عشقم صداش میکنی؟ من اسم همسرم رو تو گوشیم زندگی سیو کردم. واقعا چه اشکالی داره؟
پاسخ:
خب هرکسی نظری داره
ولی آیا همیشه "عشقم" صدا میزنیم که توی گوشی بنویسیم "عشقم"؟!
"زندگی" هم به نظر خوب میاد، اضافه شد! :)
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۲:۴۱ خانوم مهندس
یادم رفت بگم گزینه آخر امتحان نکن. چون خانوما دوست دارن ببین به چه اسمی سیوشون کردی کلی ذوق کنن . نه اینکه شما بری ازشون بپرسی. البته این نظر شخصی منه :)
پاسخ:
بله درست میگید...خودم همون موقع ها به این حرف شما هم فکر کردم ولی خب نوشتم که اونا به ذهنم رسیده بود :)
باید بنویسید روح زندگی من:)))))
پاسخ:
موضوع انشا که نمیخوام بنویسم! :)
اضلا شما مردا چه میفهمید ذوق چیه:)
پاسخ:
هوم؟! :-/
والا من تا حالا به این موضوع فکر نکردم!
ولی غیر از بانو، بقیه رو بصورت یکطرفه وتو میکنم:پی!
تازه بانوی خالی هم به نظرم یه جوریه
خودم ترجیح میدادم اسمم+بانو باشه.

حالا شما هروقت ازدواج کردین ایشالا، از همسرتون بپرسین دوست داره اسمش چی سیو بشه ;)
پاسخ:
بانو دوتا رای داره پس!
یعنی "تک مُدی بانو"؟! :)..."خاطره بانو" :)
ولی یکی از خوانندگان پیشنهاد کرده بود بهم که گزینه آخرو امتحان نکنم. چون میگفت خانوما دوست دارن ببین به چه اسمی سیوشون کردی کلی ذوق کنن . نه اینکه بریم ازشون بپرسیم
فک کنم توی موقعیت ش قرار بگیری مشخص شه. باید دید طرف ِ مقابل چه حسی بهت القا می کنه.
پاسخ:
بله، خودم بیشتر تمایلم روی موردِ 4 هست، چیزی که خودم دوست دارم روی گوشی همسرم هم باشه ولی اگه بفهمم چی دوست داره ممکنه تقلب کنم و همون رو بذارم:)
دقت گردین ملت چه دغدغه هایی دارن؟! :))
معمولا هر پسری توی گوشیش یه اسم "نفس" هست!
:)))
دیدم که میگما!
گوشی گرفتم دستم رفتم تو مخاطبینشون سرچ کردم نفس...همشون نفس رو داشتن! یعنی سوژه در این حد!
پاسخ:
معمولا؟!
ندیده م تا حالا یعنی بخ ندرت دیدم!
آیا دیدن مخاطبین مردم کارِ درستی ست؟! چندتا گوشی؟
نه نفس خوب نیست!
من دوست ندارم چیزی جز اسمم خطاب شم، اذیت میشم اصلا... حتی دوست صمیمیم که مدتی خل شده بود و اسمم رو جوجه! سیو کرده بود حالمو به هم میزد.

دوست دارم اسم خودم باشه با میم مالکیت تهش :)
پاسخ:
نظرتون به نظرم نزدیکه البته بدون میمِ مالکیت تهش :)
خانومی خوبه:)اسم منو اینجا آقام انتخاب کرده منم دوسش دارم:)البته بم نیم وجبی هم میگه:|

راستی وب خوبی دارید فقط این اسمای مخفف تو همه ی پستا یکم رو اعصابه بجای ناقص نوشتن مثلا بنویسید م.ح الف.ب جیم دال:)
با افتخار دنبال میشوید:)
پاسخ:
:) 
نظر لطفتونه...خب من اسامی واقعی افراد رو اونجوری که صداشون میزنم میارم، فعلا باید تحمل کنید شاید به پیشنهادشما عمل کردم شایدم نه! :)
منت میگذارید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">