گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
محبوب ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|

می گفت!

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ق.ظ

می گفت: [این مادر ما، هر وقت می خوایم بریم مسافرتی جایی به اندازه دو تا کوپه برامون آذوغه میذاره]

جمله غریبی بود برام!

پ. نوشت: این جمله رو پسر جوونی که توی کوپه مون بود موقعی که می خواست غذاش رو بهمون تعارف کنه، گفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۹
یادگار

تهران

قطار

نظرات  (۴)

مادره و ...:)

پاسخ:
چی؟!
چی شده اینجا؟!؟!!! :O
آخرین پست شما واسه شهریوره!
اینا چیه با تاریخ تیر ماه یهو اضافی شده ،بدون اینکه به ما بگه!!!؟!؟؟! :؟
پاسخ:
واقعا نمی گفت؟! چه نامرده! من فکر میکردم کم لطفیِ دوستان هست! :|
تا جایی که تونستم مطالب بلاگفا م رو آوردم اینجا :)
ان شاءالله از این به بعد روزانه نویسی
نه والا نگفته! :|
من همینجوری سر زدم دیدم یه چیزایی اضافی شده!

چه خوب :)
پاسخ:
اول اینکه بخاطر فکر و قضاوتم من رو ببخشید و حلال کنید
دوم هم اینکه بیشتر از "ی چیزایی" اضافه شده! :)
خوشحالم بالاخره شروع کردی :) 
پاسخ:
گفته بودم که دارم مطالب قبلی م توی بلاگ.فا م رو جمع و جور میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">