گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
محبوب ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|

استرس! (2)

دوشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ب.ظ

همه چی دست به دست هم داده تا این هفته پر از استرس باشه، هفته آینده هم همین جوری پر از استرس خواهد بود!

1. امروز فهمیدم، خروجی های زحمات 3 ماه گذشته رو به مهندس "عل...ه" ندادیم و اگه به همین دلیل تاخیری در تست پروژه ایجاد بشه و یا تست پروژه با شکست مواجه بشه عواقبش با گروه ما و علی الخصوص منه که مسئول انجام کارها بودم و باید باید! حواسم جمع می بود که ... :|

2. کار پروژه خودم هم مونده و باید باید! تا آخر هفته آینده از شر این استرس الکی خلاص بشم.

3. زندگی و آینده هم که خودش استرس داره!

پ. نوشت:

1. دیشب ساعت 12 نیمه شب یادم اومد که باید به "مجید.ق" یادآوری میکردیم تا برای صبحونه نون بگیره. امروز ظهر موقع ناهار به "سهیل.ف" میگه: [ساعت 12 از خرید کفش اومده بودیم، تازه یه ربعی بود خوابم برده بود که یکی! اس ام اس داد *فردا نون یادت نره!* و منو از خواب پروند، مجردا از حال متاهلا باخبر نیستن که!مزاحم پیدا کردم! باید شماره ش رو بدم به مخابرات! باید گوشی ش رو بگیرم و شماره م رو از توش پاک کنم!]

2. ساعت 16 پایِ سرویس، "مرتضی.ق" برای من و "محمد.ل" تعریف کرد که: [یه روز "مایکل" میگفت: دخترم 15 سالشه، مادرش نگرانه که چرا هنوز دوست پسر نداره!]:-? یعنی ما هم دغدغه داریم، خارجیا هم دغدغه دارن!:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۳۱
یادگار

اداره

تهران

نظرات  (۲)

۱۰ دی ۹۴ ، ۲۳:۵۲ ماهیُ ماه
سلام.
پی نوشت دوم خیلی جالب بود :)
البته که ارتباط بین دختر و پسر وقتی رضایت قلبی طرفین باشه ، مشکل شرعی نداره و فقط احتیاط هستش که اصول، رعایت بشه. (بقول یه بزرگی، اون جمله قرآنی که موقع عقد خونده میشه درواقع همون اعلام رضایته که شرط محرمیت هست. درصورتی که اون جمله هم خونده نشه، چون بحث رضایت و خواست قلبی دوطرف هست، مشکل شرعی نداره. این موضوع یه مصداق دینی هم داره که الان اصطلاحش رو فراموش کردم متاسفانه) 

پی نوشت اول هم که واقعا "احسنت" داره! 😀

پاسخ:
سلام
ان شاءالله که تونسته باشه ی دوست پسر واسه خودش جفت و جور کرده باشه، حالا میگم ازش بپرسن ببینن جکار کرده!
خط سوم تون رو که شروع کردم ب خوندن چشام گرد شده بود و می خواست از حدقه بزنه بیرون که رسیدم به "فقط احتیاط هستش که اصول، رعایت بشه" و دوباره به حالت عادی برگشت!
رعایت اصول، احتیاطه فقط؟! :-؟
پی نوشت اول چرا "احسنت" داشت؟! شکلک تون فقط ی مربع ثبت شده ها!
۱۱ دی ۹۴ ، ۰۰:۲۳ ماهیُ ماه
سلام دوباره.
بله، فقط احتیاط داره.
بقول همون بزرگ، اگر اسلام واقعی توو دنیا اجرا بشه،
حتی همه ی بی دین ها هم دلشون میخواد که همه جا اسلام باشه.
گفتم که اصطلاح شرعی این موضوعی که بهتون گفتم رو یادم نیست....

احسنت بخاطر اینکه
چقدر خوش موقع یادتون افتاده بود!  ;-)

اون آیکن هم ، شکلک هستش که من توو گوشیم داشتم،
گویا توو سیستم های دیگه قابل رویت نیست.

پاسخ:
جالبه!
در روزگاری که همه دنبال سند و مدرک معتبرِ هستن، پذیرش اون موضوع یکم سخته؛ البته با توجه ب اینکه با حوندن چند تا جمله عربی هم اتفاق همچین خاصی نمی افته میشه حرفتون رو قبول کرد :)

:دی فردا صبح بی نون می موندیم خوب بود؟!
هرچند الان بخاطرم رسید که میشد صبح زودتر مثلا موقع نماز پیام داد

وُلا اینجا *رسانه متخصصان و اهل قلم* هستش و جای اینجور جنگولک بازیا نیست! :)
البته میشه با ترفندهایی شکلک مورد نظرمون رو بگذاریم که من زیاد باهاش آشنا نیستم!!! شکلک های یاهو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">