گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
محبوب ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|

مادر همه ی ما

سه شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ق.ظ

مــــادر ...

و چه دردناک است
آن که دوستش داری
و همیشه در قلب توست
پیش چشم هایت نباشد
و نتوانی
در آغوشش بکشی...
.......................
حبیبٌ غابَ عن عینی
و جسمی
و عن قلبی
حبیبی
لا یغیبُ
..................
از عاشقانه های امیرالمؤمنین بر مزار هستی اش...فاطمه اش

امشب با بابا و "مهدی" رفتیم مکتب الزهرا، ماشین رو قبل چهارراه جانباز پارک کردیم. داشتیم میرفتیم سمت چهارراه که بابا به "مهدی" گفتن: [کلاه هم که نمیگذاری سرت]! (هوا از عصری بعد بارون و رگبار بعدازظهر یکم به سردی گرایید که فکر کنم اثرات برف کردستانه!!! البته منم هدبند نزده بودم) همزمان دوتا پسر رو دیدم که خلاف ما میومدن و یکی شون با تیشرت بود!:-O با خودم گفتم: [معلوم نیست چی زده؟! شاید دمنوش دارچین زنبیل!!!]

پ. نوشت: "مهدی" همیشه توی مراسماتی که توش اشک و گریه هست، هر چند دقیقه یک بار به من نگاه میکنه! با این کارش نمیگذاره توی حال و هوای خودم باشم! یکبار خواستم بهش خرده بگیرم که چیه هی نگاه میکنی بهم ولی میدونم نگران حالمه و از سر دلسوزی هر از چندگاهی بهم نگاه میکنه که مشکلی واسم پیش نیاد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۴

نظرات  (۴)

۰۹ دی ۹۴ ، ۰۰:۲۲ ماهیُ ماه
سلام.
چه برادر مهربونی :)
خدا براتون نگه ش داره.

پاسخ:
سلام
بله :)
ممنون. ان شاءالله 
دیشب برگشتم کامنتو بخونم، دیدم مال اسفند 93 ئه مطلب، بعد تازه متوجه شدم در حال گردآوری آرشیوین شما!
خوبه، میشه آهسته پیوسته جلو اومد
...
اگه اینا جز سندای معتبر باشه، خیلی قشنگن :)
اینکه آدم بدونه دینش، دین عاشقانه بوده.
...
چرا باید بد شه حالتون؟!
پاسخ:
البته این هفته آرشیوم تموم میشه و ان شاءالله جدید مینویسم :)
...
اگه اشتباه نکنم: "بحارالانوار، ج 43، ص 217"
این لینک شاید کمک بیشتری بکنه
...
بخاطر یک سری اتفاقاتی که در گذشته افتاده بود!
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۲ خانوم مهندس
خیلی غم توش بود

پاسخ:
اگه توی زمان خودش میخوندید شاید بیشتر هم بود! :(
دمنوش ِ دارچین و زنجبیل واقعا کارساز ِ ی پر لیمو هم اضافه ش کنی :D

+ برادرتون از شما بزرگتره؟
پاسخ:
:) تست نکردمش فقط شنیده بودم
+خیر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">