گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
محبوب ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|

سوتی

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۳۵ ب.ظ

طبق معمول دوتا صندلی گذاشتم رو به روی هم و پاهام رو روی صندلی رو به رویی گذاشتم ولی اصلا خوابم نبرد! فقط نیم ساعت چشم هام رو بسته بودم. ساعت 7:15 بلند شدم و رفتم دستشویی و بعدش دست و صورتم رو شستم، اومدم بیرون، وارد آبدارخونه که شدم تا چای بریزم حس کردم که چقدر راحتم! چقدر راحت دارم قدم برمیدارم! انگار روی ابرهام! یهو به پاهام نگاه کردم دیدم با دمپایی های دستشویی اومدم بیرون! سریع عین برق دویدم سمت دستشویی تا هنوز که کسی ندیدتم عوضشون کنم و صندل های خودم رو بپوشم.

بعد صبحونه، مهندس "شه...ز" اومد اتاقمون دنبال "مرتضی.ق"، ازش در مورد تست پرسیدیم که گفت: [تست اصلا انجام نشده]! با خودمون گفتیم وای تا پنجشنبه 28اُم باید بیایم سرکار! توی راهرو بهش گفتم: [فردا یا پس فردا صبح ساعتی میخوام، ی کار اداری دارم] گفت: [فعلا حرفش رو نزن که رئیس عصبانیه و یه جلسه هم میخوان با *** ای ها در مورد مستندات بذارن ولی باشه ببینم چی میشه]

به "سهیل.ف.ج" میگم: [جلسه بررسی مستندات رو برگزار نمیکنن! شده مثلِ وقتی یه امتحان خیلی سخت و پرحجم داری و چیزی نخوندی! بعد هی استاد امتحان رو میندازه به روز بعد! استرس وقت میگیری!] ساعت 10:30 صدامون کردن که بریم اتاق جلسات. از روئسا فقط مهندس "شه...ز" اومد جلسه و مهندس "مه...ی" و رئیس توی دفتر رئیس جلسه گذاشتن با مستر هان! البته چون جا واسه همه نبود، نوبت به نوبت نشد. هرکسی کسری ها و نیازمندی های سندی که دستش بود رو می گفت. نمی دونم چرا مهندس "عا...ی" این جوریه؟! دوست داشت ما رو خراب کنه و خودش رو مطلع و کاردرست نشون بده! آخه آدم اینقدر بدجنس و تنگ نظر؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۳
یادگار

اداره

تهران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">