گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
محبوب ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|

خرشانس!

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۲۲ ق.ظ

حدود یک ماه پیش "مهتاب" پیامکی فرستاد بهم که فلان شماره رو به فلان شماره اس! کن. منم پیامک زددم. مسابقه کتابخوانی بود. از هفته پیش اس ام اس هایی از طرف همون مرکز برام می اومد که شما در قرعه کشی شرکت داده شده اید و یا فلان مسابقه جدید رو شرکت کنید و ... تا امروز عصر که این پیامک واسم اومد:

کتاب و زندگی؛ من زنده ام

شما در قرعه کشی مسابقه کتاب و زندگی برنده شده اید. جهت تکمیل فرم دریافت جایزه، از روز دوشنبه به سایت مسابقه مراجعه کنید.

البته پیامک رو ساعت 18:45 موقع خروج از دفترمون دیدم و زیاد جلب توجه نکرد برام! اومدم خونه، همین جور داشتم تلویزیون می دیدم و هر از گاهی هم توی نت می چرخیدم که یاد پیامکِ افتادم. اومدم توی سایتشون و شماره م رو وارد کردم و نوشت:

تبریک

شما برنده کارت هدیه شدید

 

رفتم توی قسمت مشاهده برندگان قرعه کشی مرحله اول و شماره م رو با Ctrl+F جستجو کردم! کدم 9536309584 بود!

همون پیامک رو واسه "مهتاب" اس ام اس کردم و بعد چند دقیقه از خونه شون بهم زنگ زدن! فهمیدم "حامد" آقاست و خبرا بهش رسیده. با خنده سلام و احوالپرسی کردم و در جواب این سوال که چی بردم گفتم: [کارت هدیه]. از قضیه مسابقه پرسیدم و گفت که کتاب ش رو خریده بوده و سه نفر می تونستن توی مسابقه شرکت کنن، یکی خودش، یکی "مهتاب"؛ دنبال نفر سوم می گشتن که "مهتاب" من رو پیشنهاد میده! "حامد" آقا توی تلفن گفت که "مهتاب" خانم گفته "م ح س ن" خرشانسه! البته "مهتاب" گفته شانسم خوبه و واژه خر! رو "حامد"آقا اضافه کرده. حتما!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۶
یادگار

تهران

خانواده

نظرات  (۲)

۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۰:۳۵ ماهیُ ماه
سلام.
تبـــــــــــریـــــــــــــک :)

خوش به حالتون.
من یادم نمیاد تا حالا توو هیچ قرعه کشی ای اسم  ام درومده باشه 
بجز یک بار...
اونم زمانی که تووی دوره ی راهنمایی توو مسابقه ی درس هایی از قرآن
حاج آقای قرائتی شرکت می کردم و یک بار برنده شدم  :)  خیلی بهم چسبید....

دیگه بعد از اون..... :(

پاسخ:
سلام
:) ممنون
خب من دوبار توی قرعه کشی بانک سپه برنده شدم البته مبلغش ناچیز بوده (پارسال 20تومان و امسال 15تومان)
توی اداره مون هم دوبار توی مسابقه یا قرعه کشی جشنا برنده شدم
و یکی دوجای دیگه :)
شما هم خوب بودید :)
۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۹:۳۱ خانوم مهندس
ایول چه شانسی.... چقد بود حالا؟
من که از این شانسا ندارم
پاسخ:
یادم نیست، فکر کنم دویست تومان...البته یه مقداریش رو دادم به خواهر و دامادمون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">