گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
محبوب ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|

تنهایی

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۲۴ ق.ظ
و با همون لرزش یه حمد و سوره خوندم و بعد بلافاصله یاد مامان افتادم! فکر کردم بختک افتاده روم!

الان داشتم فکر می کردم با خودم، دیدم باید اشهد!!! می خوندم! شاید اتفاقی برام میوفتاد و الان زنده نبودم.

لپ تاپ رو خاموش کرده بودم تا بگیرم بخوابم و فردا برم سرِکار ولی گفتم شاید امشب هم دوباره اتفاقی بیوفته و ...!

پشیمونم! تنها نمی مونم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۳
یادگار

تهران

خانواده

نظرات  (۲)

۲۷ آذر ۹۴ ، ۰۸:۲۰ ماهیُ ماه
سلام.

تنهایی یه حُسن هایی هم داره،

منم اگر تا الان جدا نشدم از خانواده م
و زندگی مستقل و تنها تشکیل ندادم
صرفا دلیلش همین ترس هاست.

ولی یجاهایی آدم باید ریسک کنه
تا طعم پیشرفت و تجربه های جدید رو بچشه...

پاسخ:
بله خب تنهایی باعث میشه به استقلال برسی، روی پاهای خودت وایستی، اجتماعی تر بشی و ...
:) ولی من خانواده رو ترجیح میدم
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۵:۰۷ خانوم مهندس
آخی.... تنهایی خیلی بده
پاسخ:
اوهوم :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">