گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

گاه-نوشت-های یک مسافر

می_نویسم یادگاری تا بماند روزگاری؛ گر نبودم روزگاری این بماند یادگاری

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
محبوب ترین مطالب
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۵/۰۸/۱۱
    :|

تجربه اول! (1)

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۸ ق.ظ
 خواستگاری می­خوام. می­گه تویِ چه رنجِ قیمتی؟ می­گم نمی­دونم! معمولا چقدر می­برن؟ بعد این­که می­فهمه جلسه اولِ، میگه پس ... تومنی بسه. گلای مورد نظر رو برمی­داره موقعی که می­خواد دسته­شون کنه چون به­نظرم کم میاد میگم قیمتش حدودا چقدر میشه؟ بعد جوابش می­گم ...،...تومنش کنین! همه گلا رو جمع می­کنه! دوباره برمی­داره! در حین کارش بهش گفتم یه رزِ دیگه بهتون بدم بذارید؟ گفت باشه!:) باز وقتی چینشش داشت تموم شد بهش می­گم لازم بود همه­ی اون دسته رو استفاده کنین؟ آخه خیلی شلوغ و شبیه دسته گلِ عروس شده بود تا دسته گلِ...! اون گلایی که جاسازی کرده بود رو برداشت و بجاشون یه گلِ گرون­تر گذاشت! چکار کنم؟! خب دفعه اولم بود و منم جوگیر:| درحین کارش ازش می­پرسیدم که فلان چیزی که گذاشتی چیه و اونم جواب می­داد؛ مثلا گفت این نیلوفرِ آبی یا پسته­یِ آبیِ که پسته­هاش رو درمی­آرنو می­خورن که همون­جا با خودم گفتم به طرف بگم پسته­هاش رو در بیارن و تویِ سفر بخورن! (آخه قرار بود عید فطر برن مسافرت و واسه همین هولهولکی و راه­به­راه داشتم می­رفتم خواستگاری) یا اون اسپری برگ­ها رو تمیز و براق می­کنه. بنده­خدا گفت اذون دادن؟ گفتم بعله! طفلی اذیت شد! دستش درد نکنه آخرش گفت مهمونم باش. منم ازش تشکر کردم و گفتم ببخشید اذیت هم شدین!:) اومدم خونه و به بابا گفتم که ماشین نه بنزین داره نه گاز! سریع افطاری و نماز و به­جا آوردم و حاضر شدیم. تویِ ماشین یادم اومد که نه عطر زدم نه اسپریِ زیربغل!:| گفتم نمی­خواد شیرینی بخریم چون می­خوان برن مسافرت! البته به شوخی(-B (به­پایِ چیزِ دیگه نذارید!!!) گفتم یک کیلو اما بابا بیش از 2 کیلو گرفتن:| قرارمون 21:30 بود اما چون رفتیم بنزین بزنیم 21:50 اون­جا بودیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">